Милена Миладинов рођена је у Кикинди. Дипломирала је на Филозофском факултету Универзитета у Новом Саду, смер: педагогија. Професионалну каријеру започела је 2008. године праксом у струци, кроз рад са децом и младима са сметњама у развоју, најпре у установи социјалне заштите у Врњачкој Бањи, затим као руководилац услуга социјалне заштите (Дневни боравак и ПУК за децу са сметњама у развоју). У невладином сектору остаје до 2017. године као један од оснивача и председник Удружења грађана. Похађала је бројне семинаре и едукације намењене организацијама цивилног друштва, волонтерски менаџмент, из области социјалних услуге, партиципација младих и права особа са инвалидитетом, едукације из области људских права итд. Поседује лиценцу стручног радника у социјалној заштити, издате 2014. године од Коморе социјалне заштите.
У Основној школи "Младост", Врњци од септембра 2018. године обавља послове педагога школе.
ОСОБИНЕ КОЈЕ ОПИСУЈУ ЛИЧНИ И ПРОФЕСИОНАЛНИ ИДЕНТИТЕТ
Свој посао обавља одговорно, професионално и са пуно ентузијазма. Својим радом и понашањем ученицима на сопстевном примеру показује вредности и принципе за које се залаже и којима тежи. Стрпљива, толерантна и креативна у раду са ученицима. Верује да је све достижно ако се уложи труд и рад, као и да човек никад не престаје да учи а нарочито од деце уколико се слушају пажљиво.
Задужења педагога ближе су дефинисана Годишњим планом рада педагога према областима рада.
- Планирање и програмирање образовно васпитног рада - Педагог школе, учествује у изради Годишњег плана рада школе и његових појединих делова, Школског програма; Анекса Развојног плана установе; плана рада Ученичког парламента; припрема властити годишњи и месечни план рада; Лични план стручног усавршавања...
- Праћење и вредновање васпитно образовног рада - Праћење анализе успеха и дисциплине ученика на класификационим периодима; рад на разивијању и примени инструмента за самовредновање различитих области рада установе; учествује у истраживањима која се спроводе у оквиру самовредновања рада школе израдом инструмената процене, дефинисањем узорка и квалитативном анализом добијених резултата. праћење поступака оцењивање ученика...
- Рад са ученицима - Прати и подстиче целовит развој деце и ученика, учествујући у стварању оптималних услова за њихов развој, обавља саветодавно инструктивни рад са ученицима. Анализира предлоге ученика за унапређивање рада школе и помоћ у њиховој реализацији. Осмишљавање и реализовање различитих предавања и радионица, учествовање у раду одељенских заједница..
- Рад са наставницима - Сарадња са наставницима огледа се кроз пружање подршке наставницима на унапређивању и осавремењивању образовно- васпитног рада, посета часовима са циљем давања предлога за унапређење, реализовање иновативних и угледних часова; праћење начина вођења педагошке документације наставника.
- Рад са родитељима / старатељима - Сарадња са родитељима огледа се кроз јачање њихових васпитних компетенција и развијању сарадње породице и школе; пружање подршке родитељима у раду са ученицима са тешкоћама у учењу, проблемима у понашању, осмишљавање слободног времена ученика, односно детета. Осмишљава и реализује едукативна и васпитна предавања и радионице за родитеље.
- Рад са директором, стручним сарадником - Учествује у раду стручних органа и тимова, учествује у раду наставничког и одељенског већа;
- Сарађује са надлеженим установама, организацијама које су од значаја за успешан рад школе (ЦСР, Културни центар, Врњачке новине, Канцеларија за младе, Невладине организације, Средње и Основне школе...)
- Модератор Ученичког парламента.
- Интерним и екстерним маркетингом промовише активности и резултате ученика и запослених на које смо као школа поносни.
- Уређивач летописа и сарадник на школском сајту
- Стечено знање констатно проширује кроз стручно усавршавање како би омогућила развој и унапређење образовно васпитног процеса и остваривање стандарда.
- Одржавање радионица предузетништва и екологије у оквиру Пилот пројекта "Обогаћеног једносменског рада"